Hej,
Här kommer nu senaste informationen från oss i Dalhem Fibers styrelse. Om det skulle vara så att ni har några frågor, vänligen maila till info@dalhemfiber.se.
Ny utrustning
Vi har nu fått information från Telia om att den nya utrustningen kommer att komma till Dalhem dagarna runt den 19/1. När den har anlänt kommer vi att kontakta er igen, då med datum, tid och plats där ni kan komma och hämta er utrustning. När man hämtar sin utrustning sedan är det viktigt att ta med legitimation, detta för att ert uttag ska prickas av utav oss i styrelsen. Skickar du någon annan att hämta din utrustning vill vi att du informerar oss via mail.
Abonnemangsval
Det är nu dags för er att göra ert val vad gäller de tre alternativ vi, i och med det nya avtalet, har fått från Telia. Bifogat dokument beskriver de tre valen. Idag har alla medlemmar alternativ 1 och vill ni fortsätta med alternativ 1 behöver ni inte göra någonting. Vill ni däremot byta till alternativ 2 eller 3 behöver ni informera styrelsen om detta innan den 10 februari via mail (info@dalhemfiber.se) . Nytt tillfälle att byta mellan alternativen kommer 2024.
Fakturering
Styrelsen har avvaktat med fakturering i och med eventuellt byte av abonnemangsval och justering av månadskostnad. Under senaste styrelsemöte beslutade styrelsen att påbörja fakturering med gamla priset för att sedan, till sommaren, justera prissänkningen med en kreditfaktura.
Det var allt för denna gången. Som sagt, hör av er till vår mail med frågor som kan uppstå. Påminner igenom om att det väldigt snart kommer ny information om uthämtning av ny utrustning.
Väl mött,
Styrelsen